Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Vsi pogoji nakupa in cene veljajo izključno v spletni trgovini www.greenlight.si podjetja Greenlight d.o.o.

Ponudnik in uporabnik medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.greenlight.si urejata s temi splošnimi pogoji.

Pogodba je sklenjena na podlagi potrditve naročila, katerega kupec prejme na svoj e-poštni naslov.

Podjetje Greenlight d.o.o. ne bo hranilo besedilo pogodbe med prodajalcem in kupcem, hkrati kasneje ne bo dostopno potrošniku.

Splošne pogoje poslovanja (pdf.), si lahko prenesete TUKAJ.

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.greenlight.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje Greenlight d.o.o., Klanc 85, 3204 Dobrna

Matična številka: 8185280000
Davčna številka: SI 77900090

(v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v registrski organ AJPES, izpostava Celje. Podjetje je zavezanec za DDV. Več o spletni trgovini in podjetju si lahko preberete TUKAJ.

Splošni pogoji

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani ste seznanjeni s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom ter se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik. Ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin ponudnika, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

Registracija uporabnika

Za izvedbo naročila ni potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik je lahko le oseba, ki ni mlajša od 15 let.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na povezavo “prijava” desno zgoraj in sledite navodilom:

  • vnesite vaš e-mail naslov in kliknite na gumb “Registracija”,
  • po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite).

Ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.

Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?. V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo “Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta”.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino pri poštnemu uslužbencu, ki vam bo dostavil paket.

– Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo na pošto. Če je predračun plačan le delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti ponudnika.

Dostava

Naročnik lahko blago osebno prevzame – na naslovu Greenlight d.o.o., Klanc 85, 3204 Dobrna.

V primeru večjih naročil se lahko individualno dogovorimo o dostavi.

Dostava naročenega blaga je možna preko DPD ali GLS dostavne službe in Pošte Slovenije praviloma v dopoldanskih urah. Če ob dostavi na navedenem naslovu ni nikogar, kurir pusti obvestilo, blago pa lahko v naslednjih 15 dneh dvignete na vaši pošti. O odpremi pošiljke vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Strošek dostave je vključen v skupni znesek za plačilo. Natančen strošek dostave je prikazan v procesu oddaje naročila – na strani »Pregled naročila«.

Blago pa je možno prevzeti tudi brezplačno na sedežu podjetja po predhodnem dogovoru Prevzemno mesto:  Grreenlight d.o.o., ki se nahaja na naslovu Klanc 85 – 3204 Dobrna.

Za naročila nad 50€ je dostava brezplačna.

Nakup

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb “Dodaj v košarico”. Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »Košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »Koš«, izbrišete izdelek. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb “Na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak – Povzetek naročila, kjer imate možnost pregledati naročene izdelke.
  1. korak – Registracija obiskovalca, če je to vaš prvi nakup, ali samo prijava, če ste že kupovali pri nas.
  1. korak – Naslov za dostavo – spremenite naslov za dostavo, v kolikor želite naročilo prejeti na drug naslov in dodajte morebitne opombe.
  1. korak – Način dostave, kjer označite pošiljanje po pošti.
  1. korak – Izbira načina plačila in oddaja naročila

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb “Potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Pogoji poslovanja v slovenskem jeziku so kupcu dostopni v vsakem trenutku v spodnjem delu spletne strani, s klikom na povezavo Pogoji poslovanja.

Preklic naročila

Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. V rubriki “Zgodovina naročil” je vidna zgodovina vseh vaših nakupov. Izberete naročilo, ki ga želite preklicati in nam na naš elektronski naslov pošljete sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. Prav tako pa bo vaš preklic viden tudi v rubriki “Zgodovina naročil”.

Zgodovina nakupov

V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj pritisnite na “Moj račun”. Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom “Moja naročila”.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri DPD ali GLS dostavni službi ali Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in uporabnikov v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Jamstvo za skladnost blaga

Greenlight d.o.o. kot prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Blago je skladno s prodajno pogodbo kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

 

Blago mora:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste,
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga

 

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka.

Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.

Odstop od prodajne pogodbe

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca info@greenlight.si.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov podjetja:

Greenlight d.o.o., Klanc 85, 3204 Dobrna.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo TUKAJ.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu s plačilom na transakcijski račun.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Nakup za pravne osebe

Nakup v ponudnikovi spletni trgovini ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja in so navedeni v naslednjem odstavku.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Vsako vračilo bomo obravnavali individualno! V primeru upravičenosti vračila blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri po enaki ali višji ceni. Vračilo kupnine ni možno.

Zahtevo za izdajo računa poslovnem uporabniku je potrebno posredovati ob naročilu. V trenutku, ko kupljeno blago odpošljemo na naslov, spreminjanje naslovnika računa ni več možno.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 068/683-549 ali po elektronski pošti na info@greenlight.si .Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@greenlight.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (ZIsRPS). Platforma je na voljo kupcem TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Hramba pogodb in računov

Prodajalec kupcu izda PDF račun v fizični ali elektronski obliki in ga dostavi skupaj z naročilom. Prodajalec prav tako hrani račun v elektronski obliki, tega lahko kupec kadarkoli zahteva s pošiljanjem zahteve na info@greenlight.si.

Komunikacija

Komunikacija preko osebnih podatkov, ki nam jih zaupate ob prijavi na e-novice oz. ob izvedbi naročila poteka v skladu Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Željo uporabnika, da ne prejema promocijskih sporočil ter obvestil o akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Dostop do mojih podatkov

Kadarkoli imate pravico dostopati do podatkov, ki ste nam jih posredovali. Pošljite nam zahtevo za pridobitev podatkov na info@greenlight.si . Obdelali bomo vašo zahtevo in vam odgovorili v najkrajšem možnem času.

Zahteva za izbris podatkov

Imate pravico do spremembe ali izbrisa vseh vaših podatkov, ki jih najdete v Moji osebni podatki. V primeru, da potrebujete druge informacije o vaših podatkih nam pošljite zahtevo na info@greenlight.si. Obdelali bomo vašo zahtevo in vam odgovorili v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.